Jeden z krátkých videosnímků - další najdete na You Tube, channel PetraBemova

středa 23. ledna 2008

Tak už se mi to krátí...

...tady v Monkeylandu už mi zbývají jen tři týdny! Potom mě čeká tří týdenní putování po Dračích horách, několik dní v Kapském městě, no a 7. března hurá domů. Ne že by se mi chtělo, obzvlášť když jsem si teď přečetla předpovědi, že pořádná zima u vás začne a ž v druhé půlce února...Ale už se na vás všechny těším, to zase jooo:-) A už je pomalu na čase, abych napsala něco víc o tomhle úžasném místě, když už jsem tu zase skoro tři měsíce...Tak já vám sem nakopíruju kousek textu, který jsem pro webové stránky Monkeylandu přeložila do češtiny, ale zatím se to tam ještě neobjevilo. Zato už jsem tu ale provedla dvě skupinky Čechů, kteří byli trošku překvapeni českým výkladem:-))) A tady jeden pěkný letecký snímek na náš krásný původní les plný opic a jeho okolí....